W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym hotelu prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.

ŻYCZYMY PRZYJEMNEGO POBYTU W NASZYM HOTELU!

  1. Doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest recepcja hotelowa.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
  3. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
  4. Śniadania wydawane są codziennie w godzinach 7:00- 9:00.
  5. Wynajmując pomieszczenie hotelowe Gość określa czas pobytu w hotelu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pomieszczenie zostało wynajęte na jedną dobę.
  6. Zatrzymanie pokoju po godzinie 14:00 jest traktowanie jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój do godziny 18:00, zostanie naliczona opłata za nie mniej, niż pół doby.
  7. Życzenia przedłużania pobytu Gość hotelowy powinien zgłosić do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Będzie ono spełnione w miarę istniejących możliwości.
  8. W hotelu należy zachować ciszę od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
  9. Gość hotelowy nie jest upoważniony do przekazywania zwolnionego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  10. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
  11. Hotel ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku, gdy gość hotelowy zakłóca porządek. Przerwanie pobytu Gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
  12. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
  13. W przypadku, gdy Gość zrezygnuje z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, hotel nie zwraca opłaty za pobyt.
  14. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
  • budzenie o wyznaczonej godzinie,
  • przyjmowanie i doręczanie korespondencji,
  • przyjmowanie bagażu na przechowanie,
  • przyjmowanie wartościowych przedmiotów w depozyt.
  1. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która naruszyła tę zasadę.
  2. Hotel zastrzega sobie prawo do kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem.
  3. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien wyłączyć wszystkie urządzenia oraz sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
  4. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokojach wartościowe przedmioty.
  5. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości, niezależnie od tego, czy został zaparkowany na parkingu hotelowym, czy poza terenem hotelu.
  6. W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Bezpośrednie uruchomienie alarmu pożarowego podlega karze pieniężnej w wysokości 500 zł.
  7. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
  8. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym mogą zostać odesłane na prośbę Gościa na wskazany przez niego adres i na jego koszt. W przypadku braku zainteresowania tymi przedmiotami będą przechowywane w hotelu przez okres 3 miesięcy.
  9. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. W przypadku zaistnienia szkody z winy gościa jest on obowiązany do zapłaty za szkodę wycenioną przez pracowników hotelu w momencie zwalniania pokoju.
  10. Gość hotelowy ma prawo, za dodatkową opłatą do zamieszkania w pokoju hotelowym ze zwierzęciem.
  11. Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych.
  12. Gość ponosi wszelką odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez zwierzę na terenie hotelu.
  13. Właściciele psów i innych zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez nich na terenie hotelu, jak i w jego otoczeniu.
  14. Hotel może odmówić zameldowania osobom niepełnoletnim, nie będących pod opieką osób pełnoletnich.