Regulamin hotelowy
W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym hotelu prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.
ŻYCZYMY PRZYJEMNEGO POBYTU W NASZYM HOTELU!
- Doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest recepcja hotelowa.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Śniadania wydawane są codziennie w godzinach 7:00- 9:00.
- Wynajmując pomieszczenie hotelowe Gość określa czas pobytu w hotelu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pomieszczenie zostało wynajęte na jedną dobę.
- Zatrzymanie pokoju po godzinie 14:00 jest traktowanie jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój do godziny 18:00, zostanie naliczona opłata za nie mniej, niż pół doby.
- Życzenia przedłużania pobytu Gość hotelowy powinien zgłosić do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Będzie ono spełnione w miarę istniejących możliwości.
- W hotelu należy zachować ciszę od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
- Gość hotelowy nie jest upoważniony do przekazywania zwolnionego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
- Hotel ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku, gdy gość hotelowy zakłóca porządek. Przerwanie pobytu Gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
- W przypadku, gdy Gość zrezygnuje z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, hotel nie zwraca opłaty za pobyt.
- Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przyjmowanie i doręczanie korespondencji,
- przyjmowanie bagażu na przechowanie,
- przyjmowanie wartościowych przedmiotów w depozyt.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która naruszyła tę zasadę.
- Hotel zastrzega sobie prawo do kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien wyłączyć wszystkie urządzenia oraz sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokojach wartościowe przedmioty.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości, niezależnie od tego, czy został zaparkowany na parkingu hotelowym, czy poza terenem hotelu.
- W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Bezpośrednie uruchomienie alarmu pożarowego podlega karze pieniężnej w wysokości 500 zł.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym mogą zostać odesłane na prośbę Gościa na wskazany przez niego adres i na jego koszt. W przypadku braku zainteresowania tymi przedmiotami będą przechowywane w hotelu przez okres 3 miesięcy.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. W przypadku zaistnienia szkody z winy gościa jest on obowiązany do zapłaty za szkodę wycenioną przez pracowników hotelu w momencie zwalniania pokoju.
- Gość hotelowy ma prawo, za dodatkową opłatą do zamieszkania w pokoju hotelowym ze zwierzęciem.
- Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych.
- Gość ponosi wszelką odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez zwierzę na terenie hotelu.
- Właściciele psów i innych zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez nich na terenie hotelu, jak i w jego otoczeniu.
- Hotel może odmówić zameldowania osobom niepełnoletnim, nie będących pod opieką osób pełnoletnich.